Inhoud

1.   Reservering
2.   Betaling
3.   Annulering en wijzigingen
4.   Bezorg en ophaalservice
5.   Gebruik van goederen
6.   Borg
7.   Ballonnendecoratie
8.   Tafeldecoratie
9.   Partners

1. Reservering

Alle reserveringen dienen via het aanvraagformulier worden verzonden. Wij nemen geen telefonische aanvragen aan en ook niet via social media (Facebook/Whatsapp)! Deze communicatiemiddellen worden alleen gebruikt voor het beantwoorden van vragen. De verwerking van uw aanvraag duurt+/- 3 werkdagen, hou hier aub rekening mee.

Het invullen en versturen van het formulier geeft u niet automatisch de garantie dat de gewenste producten of diensten beschikbaar zijn. U ontvangt na uw aanvraag eerst een offerte en na akkoord een factuur.

Neem telefonisch contact op indien u een spoedlevering binnen 5 dagen nodig hebt!

Let op! Uw reservering is pas definitief na betaling binnen de gewenste termijn!

2. Betaling
Aanbetalingen dienen binnen 14 dagen na bevestiging bij ons binnen te zijn. Het resterende bedrag dient uiterlijk 14 dagen voor de leverdatum bij ons binnen te zijn.

Indien het feest binnen 4 weken plaats vind dient het volledige bedrag binnen 3 werkdagen bij ons binnen te zijn.

Voor “Lastminute” aanvragen kunnen wij toeslagen berekenen afhankelijk van de grootte & complexiteit van de aanvraag.

Voor speciale acties kunnen er andere regels gelden, zoals gehele aanbetaling vooraf.

Let op! Zonder betaling staat uw bestelling niet vast!

3. Annulering en wijzigingen
Annuleringen of wijzigingen kunnen door beide partijen gedaan worden en dienen schriftelijk te worden bevestigd. Mocht u de bestelling na betaling willen annuleren dan kan dit tot 14 dagen na reservering kosteloos u ontvangt dan uw volledige betaling terug!

Let op! dit geld niet voor boekingen die al binnen een maand plaats vinden!

Wij berekenen de volgende annuleringskosten:
– Bij een annulering tot aan 30 dagen voor levering wordt 10% van het totaalbedrag verrekend als annuleringskosten 
– Bij een annulering binnen 30 dagen voor levering wordt 25% van het totaalbedrag verrekend als annuleringskosten
– Bij een annulering binnen 14 dagen voor levering wordt 50% van het totaalbedrag verrekend als annuleringskosten
– Bij een annulering binnen 7 dagen voor levering wordt 100% van de betaling verrekend als annuleringskosten
– Voor speciale kortingsacties kunnen er andere regels gelden (zoals 100% annuleringskosten ongeacht periode)

Wijzigingen in datum en levertijd zijn alleen mogelijk als de beschikbaarheid/planning dat toe laat.

Indien uw bestelling onverhoopt door ons, wegens onvoorziene omstandigheden/overmacht (zoals ziekte) moet worden gewijzigd of geannuleerd, zullen wij (direct) op zoek gaan naar een vervangend leverancier/partner. Lukt dit niet dan ontvangt u, uw geld terug.

Let op! Bij annuleringen vanwege strengere corona maatregelen geven wij geen geld terug! U ontvangt een tegoed/voucher voor een volgende boeking!

4. Bezorg en ophaalservice
(Tussen 09:00 uur en 20:00 uur)

Voor Rotterdam en omgeving berekenen we de volgende tarieven:

Rotterdam Zuid/West: € 15
Schiedam: € 15
Rotterdam Noord/Oost: € 20
Capelle aan den IJssel: € 20
Ridderkerk: € 20
Delft: € 20
Den Haag € 25
Dordrecht: € 25

Let op! Prijzen kunnen oplopen i.v.m meerdere leveranciers

Bij betaald parkeren rekenen wij €5 – €10 extra.

Woon je buiten de regio dan leveren wij alleen bij een minimale besteding van € 250 (excl reiskosten) en geldt er een borg.  Wij maken graag een berekening van de reiskosten voor je.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Let op!
De bezorg en ophaalservice is tussen 09:00 uur en 20:00 uur. De bezorg en ophaaltijden worden vooraf met u besproken, we kunnen hier i.v.m
met uitloop van de planning (maximaal) een uur van afwijken dus hou hier rekening mee!

Moeten we wat brengen of ophalen buiten deze tijden dan berekenen we extra kosten. Wij kunnen eventueel ook in overleg de spullen de volgende dag ophalen, hier gelden geen extra kosten voor, wel kunnen we dan een borg  vragen tot de spullen in goede orde retour zijn.

5. Gebruik van goederen
Alle goederen blijven ten alle tijden eigendom van Party Fun NL  Vanaf het moment dat u de goederen in ontvangst neemt, bent u verantwoordelijk. Wij zijn niet aansprakelijk voor opgelopen schade, letsel etc. tijdens de huurperiode. De goederen worden in goede en schone staat, met (mondelinge) instructies bij u afgeleverd. U dient dit zelf visueel te controleren. Mocht er achteraf toch gebreken, mankementen of andere klachten zijn, dan dient u direct contact op te nemen met Party Fun NL. Na melding mag er geen gebruik meer worden gemaakt van het product. Indien het probleem, niet door ons ter plekke kan worden opgelost, ontvang u (een gedeelte van) uw geld terug. 

Let op!
Het niet melden is niet ontvankelijk! Indien u de goederen wel (in goede staat) gehuurd heeft maar door andere omstandigheden niet hebt kunnen gebruiken, ontvangt u uw geld niet terug!

6. Borg
Wij vragen een borg tussen €20 en €100, afhankelijk van het product. De borg moet contant worden betaald, zodat wij u die meteen retour kunnen geven als de spullen in goede orde retour zijn. U bent helemaal zelf verantwoordelijk voor een goede zorg van de goederen tijdens de huurperiode. De kosten voor vermissing of schade tijdens de huurperiode moet door u worden betaald.

De frame/standaarden van de ballonnenboog/pilaren en decor zijn eigendom van Party Fun NL, die komen wij na gebruik altijd weer ophalen. Bij schade of vermissing worden er kosten in rekening gebracht.

7. Ballonnendecoratie
De ballonnen die wij gebruiken zijn van zeer goede kwaliteit. Wij werken daarom ook uitsluitend met onze eigen ballonnen. Standaard kleuren (mat) zitten altijd bij de prijs inbegrepen, wenst u een speciale kleur/soort ballon zoals goud, zilver, metallic, chrome dan berekenen wij een toeslag. Bij alle overige extra wensen zoals topballon, folieballon, speciale boog/pilaar etc. wordt er ook een toeslag gevraagd. De kleuren, extra wensen en eventueel de extra kosten worden vooraf met u besproken.

Elke ballonnendecoratie wordt handmatig op professionele wijze op basis van uw wensen gemaakt. Ballonnenbogen worden meestal ter plekke gemaakt, wij gebruiken een elektrische ballonnenpomp en hebben op de locatie een stroomaansluiting nodig.

Wij laten de ballonnendecoratie in goede staat bij u achter. Na aflevering bent u zelf verantwoordelijk voor de staat van de ballonnen. Wij zijn ook niet verantwoordelijk bij schade door vandalisme of (weer) omstandigheden zoals volle zon, regen en wind!

De frame/standaarden van de ballonnenboog/pilaren zijn eigendom van Party Fun NL en die komen wij na gebruik (zonder ballonnen) altijd weer ophalen. Bij schade of vermissing worden er kosten (€20) in rekening gebracht).

8. Tafeldecoratie

Indien u een candytable of sweettable bij ons heeft gereserveerd, kunt u een thema en kleuren uitkiezen, wij zullen hiermee rekening houden bij de opmaak van de tafel. Wij zullen alleen maar decoratie plaatsten die u bij ons heeft gereserveerd. Heeft u zelf extra decoratie gekocht dan dient u dit zelf te plaatsen. Voor extra werk dat wij moeten doen berekenen wij een toeslag.

9. Partners

Wij werken samen met verschillende betrouwbare en professionele partners om u een zo breed mogelijk keuze aan partydiensten te kunnen aanbieden. Samen bezitten wij een ruime kennis en ervaring om elk feest te doen slagen

Als u een totaal pakket heeft geboekt, is het mogelijk dat wij hiervoor samenwerken met partners. U wordt hier vooraf van op de hoogte gebracht. Indien van toepassing wordt u na reservering door ons doorverwezen/in contact gebracht met de betreffende partner.

U bent dan zelf verantwoordelijk voor het onderhouden van deze contact en afspraken die met deze partner gemaakt zijn!

Party Fun NL is niet aansprakelijk voor eventuele miscommunicatie die de klant zelf doet met partners!